روش تعویض رول دستگاه کاور کفش حرارتی


راهنمایی تصویری مرحله به مرحله قرار دادن رول دستگاه کاور کفش حراراتی کوئین مدل46B-XT

دستگاه کاور کفش حرارتی Quen مدل46B-XT

از زمانهای دور تا به امروز خیابان و زمین های پیاده روی منبع آلودگی به حساب می آیند و برای جلوگیری از نفوذ آلودگی و حفظ مسائل بهداشتی امروزه همه افراد از کفش یا وسیله ای مشابه برای راه رفتن در بیرون از منزل استفاده میکنند. حال روز بارانی را تصور کنید که کفش های شما آلوده شده اند و قصد دارین یکی از بستگان خود در بیمارستان را نیز ملاقات کنید که در بخش بستری شده است. آیا این کفش های آلوده میکروب و باکتری را به همراه نخواهند داشت؟ آیا کفش شما زمین استریل قسمت مشخص را آلوده نخواهد کرد؟

قطعا جواب بله می باشد و این مورد که بدون کفش هم نمیتوان در بیمارستان به علت مسائل بهداشتی قدم زد نیز صدق میکند.

به علت زیاد بودن این قبیل مسائل شرکت کویین (Quen) دستگاه و رول کاور کفش حرارتی اتوماتیک را تولید کرده است که با همکاری شرکت رادین مد هم اکنون این دستگاه ها در بازار ایران موجود می باشند.

روند کاری این دستگاه به این صورت است که پس از قرار دادن رول 1000 عددی (500جفت) در درون دستگاه پا را بر روی سطح دستگاه قرار داده و خود دستگاه به صورت هوشمند توسط حس گر های موجود 1 ورق از رول را به بیرون فرستاده و دور تا دور قالب پا به صورت حرارتی فیکس می شود و دیگر زحمت پوشیدن آن یا شل شدن کش دور کاور کفش های قدیمی در آن اتفاق نمیافتد. تمام این اتفاقات در عرض کمتر از 3 ثانیه تنها با فشار پا بر روی رکاب قرارگیری پا انجام می شود.

  ویژگی های ایمنی دستگاه :

  • قسمت کشنده کاور کفش به صورت مخفی میباشد.
  • عدم گیر کردن کفش درون دستگاه
  • نرسیدن آسیب به کفش و پا در هنگام استفاده از دستگاه کاور کفش حرارتی

 

ویژگی های اصلی دستگاه کاور کفش حرارتی Quen 46B-XT

  • استفاده از کاور PVC با کیفیت
  • ابعاد کوچکتر و وزن کمتر نسبت به دیگر برند ها
  • ظاهر زیبا و کاربر پسند و مناسب با انواع محیط
  • استفاده آسان ، سریع و ایمن
  • قیمت تمام شده کاور  کمتر
  • دارای یکسال ضمانت رادین مد
  • دارای صفحه نمایشگر با زاویه بهتر برای دید راحتر نسبت به مدل قبلی
  • طراحی راحتر رول گذاری
  • دارای دسته برای کرفتن ان که تعادل راحتری داشته باشی ومخصوصا سالمندان

مشخصات دستگاه کاور کفش حرارتی

ابعاد دستگاه کاور کفش حرارتی

ابعاد دستگاه کاور کفش حرارتی

ابعاد دستگاه کاور کفش حرارتی

دستگاه کاور کفش حرارتی اتوماتیک یکی از کاور کفشهای منحصر به فرد شرکت رادین مد است که دارای ظاهری ارگونومیک میباشد و در کنار سه رنگ زرد مشکی ، طوسی مشکی ، آجری مشکی که دارد میتوان آن را در هر محیطی استفاده نمود. محل قرارگیریLED و دکمه های آن بر روی بدنه طوری طراحی شده است که به راحتی در دید کاربر قرار میگیرد قسمتی که کفشها بر روی آن کاور میشوند بسیار زیبا و ایمن طراحی شده است و به راحتی قابل تشخیص و استفاده است. این قسمت به شکل یک پا طراحی شده است که طراحی آن کاربردپذیری دستگاه را افزایش و احتمال بروز خطا را کاهش میدهد.

تعمیرات دستگاه کاورکفش حرارتی

شرکت رادین مید از سال 2015 همکار و نمایندگی رسمی شرکت quen در زمینه فروش و تعمیرات دستگاه کاور کفش حرارتی این شرکت میباشد و کادری متخصص و دوره دوده در شرکت quen این نوید را به مصرف کننده های گرامی میدهد که تمامی خدمات این شرکت با استاندارد های شرکت quen انجام میپذیرد.

نحوه عملکرد دستگاه کاور کفش حرارتی

استفاده از کاور کفش حرارتی   بسیار آسان میباشد. کافیست فرد بدون دخالت دست پای خود را به مدت 3 ثانیه بر روی محل مشخص شده فشار دهد تا دستگاه اقدام به کاور کردن کفش کند .جهت آماده کردن اولیه دستگاه برای استفاده درب بالای دستگاه را باز کرده و رول PVC  را در محل مشخص شده قرار میدهیم. و توسط دکمه دستگاه را روشن میکنیم. و با استفاده از کلیدهای بر روی دستگاه میزان حرارت دستگاه را تنظیم میکنیم.

روش استفاده از دستگاه کاور کفش حرارتی 

روش استفاده از دستگاه کاور کفش حرارتی 

روش استفاده از دستگاه کاور کفش حرارتی


روش تعویض رول دستگاه کاور کفش حرارتی