شرکت رادین مید از سال 2015 همکار و نمایندگی رسمی شرکت quen در زمینه فروش و تعمیرات دستگاه کاور کفش حرارتی این شرکت میباشد و کادری متخصص و دوره دوده در شرکت quen این نوید را به مصرف کننده های گرامی میدهد که تمامی خدمات این شرکت با استاندارد های شرکت quen انجام میپذیرد.

شرکت رادین طب تعمیرگاه تخصصی خود را با تکیه بر متخصصین آموزش دیده در کشورهای آمریکا و چین را اندازی کرده و با استفاده از با کیفیت ترین قطعات جایگرین در تلاش است بالاترین استاندارد را به مشتریان گرامی ارائه دهد.

همچنین شرکت رادین طب تنها نماینده دستگاه کاور کفش حرارتی برند quen در ایران است وهیچ نماینده دیگری در ایران موجود نمی باشد.

توجه داشته باشید که در صورت استفاده از رول غیر اورجینال و بروز مشکل و خرابی در دستگاه کاور کفش حرارتی، دستگاه شما شامل گارانتی نخواهد شد

صفر تا صد تعمیرات دستگاه کاور کفش حرارتی با شرکت رادین مد

دستگاه کاور کفش حرارتی یکی از وسایل مهم برای جلوگیری از آلودگی محیط می‌باشد. از این دستگاه در مکان هایی چون بیمارستان ها، اتاق عمل، اتاق های سرور کامپیوتر، کارخانه جات مواد غذایی و هر محیطی که باید عاری از آلودگی باشد، استفاده می‌شود. اگر دستگاه کاور کفش حرارتی برای محیط کار خریداری کرده اید و با مشکل فنی برخورده اید و دستگاه از کار افتاده است، هیچ نگران نباشید. در این مقاله به معرفی یکی از بهترین مراکز تخصصی تعمیر دستگاه کاور کفش حرارتی می‌پردازیم. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

انواع دستگاه کاور کفش از نظر عملکرد

دستگاه کاور کفش از نظر عملکرد و چگونگی کاور کردن کفش به سه دسته مجزا مکانیکی، اتوماتیک و حرارتی تقسیم بندی می‌شود که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

دستگاه کاور کفش مکانیکی

برای کاور کردن کفش با استفاده از دستگاه کاور کفش مکانیکی نیازی به برق و باتری نیست. نحوه عملکرد این دستگاه به صورت مکانیکی و با فشار فنر زیر پا است که در این حالت یک کاور حلقه دار اطراف کفش را می‌پوشاند.

دستگاه کاور کفش اتوماتیک

نام دیگر دستگاه کاور کفش اتوماتیک، دستگاه کاور کفش هوشمند می‌باشد که در این دستگاه کاور به صورت خشاب کش دار اطراف کفش را می‌پوشاند. شروع دستگاه کاور کفش اتوماتیک با فشار پا است.

دستگاه کاور کفش حرارتی

نحوه عملکرد دستگاه کاور کفش حرارتی با مدل های مکانیکی و اتوماتیک متفاوت است. در این دستگاه از رول های حرارتی استفاده می‌شود. هنگامی که کفش در ناحیه تعیین شده قرار می‌گیرد؛ کاور توسط حرارتی که دریافت می‌کند اطراف کفش را به خوبی می‌پوشاند. کاور کفش حرارتی برای عملکرد خود به برق و باتری نیازمند است.

دستگاه کاور کفش حرارتی چگونه کار می‌کند؟

یکی از پیشرفته ترین دستگاه های کاور کفش که امروزه توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است؛ دستگاه کاور کفش حرارتی است. این دستگاه پیشرفته تمامی سطح کفش شما را می‌پوشاند و از ورود آلودگی جلوگیری می‌کند. در دستگاه کاور کفش حرارتی یک رول PVC بکار رفته و در انتهای دستگاه تعبیه می‌شود و در صورت اتمام قابل تعویض است. پس از اینکه حرارت دستگاه را تنظیم و آن را روشن کردید؛ رول PVC به صورت اتوماتیک در محل قرارگیری کفش کشیده می‌شود. شما می‌توانید در این محل کفش های خود را قرار دهید و به سمت پایین نیروی اندکی وارد کنید. در این هنگام دستگاه با حرارت معینی کفش هایتان را کاور می‌کند. از مزیت های مهم کاور کردن کفش این است که در کمترین زمان بدون دخالت دست صورت می‌گیرد.

تعمیر تخصصی دستگاه کاور کفش حرارتی

اگر دستگاه کاور کفش حرارتی شما به تعمیر نیاز دارد، بهتر است آن را به متخصصین مربوطه آن نشان دهید. مراجعه به افراد نابلد برای تعمیر دستگاه شما نه تنها مشکل آن را حل نمیکند بلکه باعث خرابی بیشتر آن می‌شود. از این رو برای تعمیر دستگاه کاور کفش حرارتی حتما از متخصصین آن کمک بخواهید. یکی از شرکت های معتبر که در تعمیر دستگاه کاور کفش حرارتی تبحر و تخصص کافی را دارد، شرکت رادین مد می‌باشد. شرکت بین المللی رادین مد با بکارگیری افراد متخصص، دستگاه کفش حرارتی را در کمتر از ۲۴ ساعت عیب یابی و تعمیر می‌کند. لازم بذکر است که تمامی کارشناسان شرکت رادین مد در دوره های آموزشی و تعمیر دستگاه های کاور کفش حرارتی کوئین شرکت کرده اند و در این زمینه کاملا بروز و متخصص هستند.

خدمات شرکت رادین مد

شرکت رادین مد افتخار دارد تا انواع دستگاه های کاور کفش حرارتی شما را تعمیر و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل دهد. تعمیرات کاور کفش حرارتی شامل بخش های مکانیکال، الکترونیک و عیوب ظاهری دستگاه های کاور کفش می‌باشد. خدماتی که در زمینه تعمیر دستگاه کاور کفش حرارتی به مشتریان ارائه می‌شود به شرح زیر است:

  • تمامی ایرادها و مشکلات در زمینه عدم خواندن و تشخیص نایلون کاور کفش دستگاه را برطرف می‌کنند.
  • پس از عیب یابی و تشخیص مشکل در برد آن را تعمیر یا تعویض می‌کنند.
  • در صورت مشکل در صفحه نمایش دستگاه کاور کفش حرارتی آن را تعمیر می‌کنند.
  • اگر دستگاه اگر کاور در دستگاه کاور کفش حرارتی گیر کرد یا باز نشد، کارشناسان رادین مد در کمترین زمان مشکل دستگاه را رفع می‌کنند.
  • در صورت تمایل و رفع ایراد، دستگاه کاور کفش حرارتی را به تنظیمات کارخانه برمی گردانند.
  • اگر از نظر منبع تغذیه و باتری دستگاه به مشکل بخورد، تعویض یا تعمیر صورت می‌گیرد.
  • کارشناسان رادین مد با عیب یابی میکروسوئیچ ها، در صورت لزوم آن ها را تعویضمی‌ کنند.
  • در صورت خرابی سنسورها و چشمی دستگاه، تعمیر به سرعت انجام می شود.
  • تعویض و تعمیر تسمه ها و چرخ دنده های آسیب دیده، الکتروموتور های محرکه دستگاه و قطعات مکانیکی متحرک فرسوده، تخصص کارشناسان رادین مد می باشد.
  • روغن کاری و تمیزکاری قطعات حساس دستگاه کاور کفش حرارتی نیز از خدمات شرکت رادین مد می باشد.
  • عیب های ظاهری و بدنه دستگاه هم در شرکت رادین مد تعمیر می شود.

تمام خدمات گفته شده بعد از 24 ساعت از تحویل دستگاه، عیب یابی می‌شود و هزینه تعمیرات به شما گزارش داده می‌شود

چگونه در شرکت رادین مد، سفارش های خود را ثبت کنیم؟

هنگامی که دستگاه کاور کفش حرارتی شما خراب یا دچار نقص فنی شد، فقط کافیست با شرکت رادین مد تماس حاصل فرمایید. کارشناسان رادین مد پس از تحویل دستگاه طی 24 ساعت عیب یابی آن را انجام می‌دهند و هزینه های مصرفی از جمله قیمت قطعات، تجهیزات و دستمزد را به شما اعلام می‌کنند. در صورت تایید و رضایت تعمیر دستگاه انجام می‌شود. رادین مد یکی از معتبرترین و تخصصی ترین شرکت های دستگاه کاور کفش حرارتی در ایران می‌باشد که خدمات متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر تعمیر دستگاه کاور کفش حرارتی، محصولات موجود در رادین مد بدون واسطه و در کمترین قیمت بفروش می‌رسد. با خدمات پس از فروش رادین مد، یک خرید با اطمینان و مقرون به صرفه داشته باشید. برای اطلاع بیشتر با کارشناسان رادین مد تماس حاصل فرمایید یا نظرات و پیشنهادات خود را کامنت کنید. با تشکر از توجه و همراهی شما عزیزان.

لیست لوازم جانبی و تعمیراتی دستگاه کاورکفش حرارتی

قاب سه تیکه بالا دستگاه

قاب سه تیکه بالا دستگاه

قاب یک تیکه پایین دستگاه

قاب (یک تیکه پایین دستگاه

ترانس تبدیل برق دستگاه کاور کفش حرارتی کوئین

ترانس تبدیل برق

ترانس تبدیل برق

دستگاه رول بازکن ‌قطع کن دستگاه کاور کفش حرارتی کوئین

دستگاه رول بازکن ‌قطع کن دستگاه کاور کفش حرارتی کوئین

دستگاه رول بازکن ‌قطع کن دستگاه کاور کفش حرارتی کوئین

برد اصلی دستگاه کاور کفش حرارتی کوئین 

برد اصلی برد اصلی دستگاه کاور کفش حرارتی کوئین 

برد اصلی دستگاه کاور کفش حرارتی کوئین

 نمایشگر دستگاه کاور کفش حرارتی کوئین 

 نمایشگر دستگاه کاور کفش حرارتی کوئین 

نمایشگر دستگاه کاور کفش حرارتی کوئین

فن دستگاه کاور کفش حرارتی کوئین 

فن دستگاه کاور کفش حرارتی کوئین 

فن دستگاه کاور کفش حرارتی کوئین

موتور و گیربکس دستگاه کاور کفش حرارتی کوئین 

موتور و گیربکس دستگاه کاور کفش حرارتی کوئین 

موتور و گیربکس دستگاه کاور کفش حرارتی کوئین

فیوز قطع کن دستگاه کاور کفش حرارتی کوئین 

فیوز قطع کن دستگاه کاور کفش حرارتی کوئین 

فیوز قطع کن دستگاه کاور کفش حرارتی کوئین

سنسور حرارتی دستگاه کاور کفش حرارتی کوئین 

سنسور حرارتی دستگاه کاور کفش حرارتی کوئین 

سنسور حرارتی دستگاه کاور کفش حرارتی کوئین